Jeśli naszym zadaniem jest skompletowanie artykułów biurowych, które sprawdzą się w firmie, odpowiadając na zapotrzebowanie zgłaszane przez jej pracowników, musimy mieć świadomość tego, że nie jest to oczywiste zadanie. Nauka na cudzych błędach jest zwykle znacznie bardziej opłacalna niż popełnianie własnych. Warto więc poznać te, które przydarzają się najczęściej.
Po pierwsze – zbyt niska cena
Jeśli artykuły biurowe mają trafić do firmy, zwykle zamawia się je w dużych ilościach. Nic więc dziwnego, że trudno ignorować znaczenie ich ceny. Niestety, nadmierne przywiązanie do niej to jeden z najpoważniejszych błędów. To, co tanie, nie musi być wcale złe. Niejednokrotnie jednak tak właśnie się dzieje.
Po drugie – brak funkcjonalności
Innym poważnym problemem kupujących jest nadmierne przywiązanie do funkcji reprezentacyjnej akcesoriów biurowych. Dążymy do tego, aby prezentowały się świetnie i zapominamy o tym, że ktoś będzie musiał z nich korzystać. Niska funkcjonalność z pewnością nie spotęguje zadowolenia z zakupu.